But the secret is still my own..

Härom dagen fick jag tips om en sida där man kunde se vilken låt som var listetta den dag man föddes. Denna sida har nu roat mig denna helg genom att se vilken låt som var listetta när vänner och familj har fötts. Sjukt kul.

Min låt var Alone med Heart, ni kan lyssna på den nedan. Alltså, ja jag kan absolut acceptera att det är min låt! Den är sjukt bra! Kollade Petras låt, är kanske en skvätt avundsjuk eller nä, det är jag inte! Hennes var klassikern To be With you - Mr. Big


Heart - Alone


Mr. Big - To be with you



För övrigt så nä inte mycket. Jobbade igår och idag har jag bara slöat och njutit av första lediga dagen av fyra möjliga. I och för sig har det blivit lite plockande och tvättande men har ju inte jobbat ihjäl mig om man säger så.
I morgon bär det av mot Karlskrona och Sofie, sjukt länge sen jag träffade henne och fick ett glatt meddelande om att de vann sin match idag. Sjukt kul då det tyvärr inte har gått så jävla bra för dem denna säsongen. Och än har jag inte vart en bra vän och vart och tittat på någon match. Men jag har lovat att komma och titta när de spelar mot Kalmar. Fan annars är jag totalt kass..

Ja men jag tror faktiskt att vi säger så. Jag har bytt lampan i sänglampan så jag tror faktiskt att jag ska krypa ner med min bok. Ja jag vet att klockan är drygt kvart över nio men det skiter jag fullständigt i. Det är bara skit på tv och visst, kan ju sätta på en film vilket inte är helt omöjligt att det blir. Men vi säger i alla fall så..

Det är för övrigt total nedräkning till tisdag. Halvflytt då!
God natt!

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0