Connected..

Ja men damer och herrar. Då sitter jag här i lägenheten med laptopen i knät, tack vare Martin faktiskt. Sjukt bra att känna folk som kan lite. Har kopplat upp mig mot internet på mobilen. Lite segare än vanligt kanske men fan, det funkar ju! Tack snällis!

Ja för övrigt så har jag det sjukt bra i lägenheten. Har piffat lite lagom. Kommer att piffa mer fram över men man vill ju inte ockupera lägenheten direkt. Det är ju trots allt inte min lägenhet! Fast det känns som det ;)

Veckan har vart sjukt skön. Vart ledig från jobbet så har sett till att verkligen inte göra något. Eller jo, två timmar på gymmet igår och några timmar på ikea också. Svårt att låta bli.

Annars har fina Martina vart här varje kväll sen jag kom in och jag klagar definitivt inte. Sjukt kul att ha sällskap och Martina är sjukt skön, man behöver inte prata utan man kan bara sitta och glo på film. Sjukt skönt.

I afton blev det en spontan runda till gymmet med Erica, så klart, men vi fick även sällskap av Moa. Provade på Sh'bam. Sjukt kul, eller? Jag kan ju inte dansa! Haha... nä men erica och jag ska köra det igen. Nån gång borde man ju lära sig stegen och sätta dem?

Efter detta så blev det hem och börja med maten då det väntades finbesök av självaste Moa! Så nu ikväll har vi suttit och ljugit och skrattat en hel del. Självklart kom min "dotter" Martina på besök också.

Så nu sitter man här själv i soffan med benen i kors och tittar på sängen. Ska man gå och lägga sig? Ska ju vara på gymmet vid 10 i morgon. Att vi orkar är min fråga!

Nåväl... vi säger väl så. Eller?


Natti natt


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0