Just a New Year’s eve kiss..

Nyår var bra, trots att den inte blev som den skulle. Tanken var att vi skulle samlas ett gäng tjejer och käka lite gott, eller snarare sagt, en massa gott. Bli lagom "salongsberusade" för att sedan dra ut på stan och ta oss till The Sign. Men självklart är planer till för att ändras. Eller hur?


Istället blev det en kväll hemma med mor, far, bror och Johanna. En fyra rätters stod på menyn och det var allmänt trevligt. Då jag har jobbat en hel del den sista tiden så sov jag mer eller mindre halva dagen. Så fort jag slappnade av så slog ögonen igen. Tolvslaget bestod av champagne och en hund i knät som är sjukt skotträdd. Ja, tyvärr var det nog sista gången för honom också, tror nämligen att jag har gått och blivit allergisk mot honom. Att sitta i mitt knä måste jag förtydliga mig om också. Jag hoppas verkligen inte det men det märker vi när jag väl flyttar in i lille Bobs lägenhet. Från och med den 9e januari kommer jag att i alla fall i veckorna, tills jag får tag på egen lägenhet, bo i min lillebrors lägenhet. Han kommer inte att vara i sin lägenhet i veckorna så då passar jag på att ha ett liv (och fan vad vi ska ta igen allt som jag har missat då, eller hur Martina? vinkväll varje kväll?) Jag hoppas verkligen inte att jag är allergisk mot våra hundar men man vet ju aldrig. Man får ju testa sig fram eller hur?


Ja mina kära vänner. Det var ju ett nytt år också. Ser galet fram emot detta året. Förra året, ett år som singel för första gången på bra länge, och ja! jag kan säga att det vart skönt. Klart man saknat närhet och så. Man är ju bara människa, men jag har ju överlevt det också. Jag har skaffat mig mycket mycket nya vänner och de hoppas jag kommer stå ut med mig ett år till i alla fall. Jag har vart runt i Sverige och känt mig för. Jag har träffat sjuka människor som har tagit en stor plats i mitt hjärta. Jag har fått ett sjukt kul jobb som jag trivs något fruktansvärt bra på.


Nähä Wessberg om du ska upp ur sängen nu då? Du ska ju trots allt dra mot gymmet om 4 timmar. Ett pass är bokat, premiär på Sh' Bam, vid 16. Och på tisdag är det mätning och uppläggning av ett program på gymmet med Calle. Wiiiha... Sjukt gutt äre.


Ah, näh, vi säger väl så eller?

Gott nytt år mina vänner!! Önskar er all lycka och framgång år 2012

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0