Once a loser, always a loser..

Vi började med noll kraft på jobbet igår. Det sög sög sög! Orkade nada! Okej, jag och Emelie fick in de 7 pallar leverans som hade kommit på morgonen samt organiserat de andra pallarna. Vi påbörjade ombyggnaden av butiken men det var verkligen ingen som orkade något. Vi alla gick på halvfart och jag kände efter sex timmar i butiken fick det fan va nog. Drog med bror till Net on Net och försökte övertala honom att han behöver ett hemmabiopaket nu när jag ska bo i hans lägenhet.

Det gick ju sådär om jag ska vara ärlig. På måndag börjar han pendla till Västerås och jag ockuperar hans lägenhet. Ska bli sjukt gutt! Fröken Dahl har bokat hälften av kvällarna med mig så då ska jag passa på att lära damen allt jag kan i köket. Och ja, jag kan sjukt mycket! Jag är kung i köket!!!

Ja men om vi ska kanske förklara hela denna jävla loser grejen kanske. Jag sög för i alla fall tredje träningen på raken. Att jag inte bara bröt ihop. Räcker det inte med att jag är sjukt pressad utan att behöva veta att jag är kass på fotboll? Ja jag ville bara sätta mig ner och gråta. Ja jag är tjej. Frågor på det? Sen att det är cup i morgon och att det är sjukt viktigt att man då håller nollan. Visst jag är ju inte målvakt egentligen men man vill ju ändå prestera. Lagom nöjd helt enkelt..

Nu har man fått i sig lite god mat i form av entrecote, klyftpotatis och aioli. Mums... Och är på lite bättre humör än innan faktiskt, skrev den första delen av inlägget i morse så därför var det lite annat ljud i skällan nu än då. I vilket fall, så nu våndas jag lite över att småkronorna spelar final i natt klockan 02.00 och att jag måste upp och hoppa vid 07.00 i morgon.

Det är ju cup och allt. Vi har Vissefjärda i första matchen, dem bör vi slå 5 av 5. Men då de är mycket större än oss och mer fysiska. Vi spelar bättre boll men står vi inte emot fysiskt så kan det ändå bli svårt.

Nästa motstånd är Trion, ett lag som en gång har spelat allsvenskan men la sedan ner klubben för att några år senare starta om på nytt i botten. De har väl inte riktigt klarat av att ta sig upp igen. Så det ska bli intressant att möta dem då vi inte brukar spela mot dem. Och sista matchen är mot Mörbylånga som också är ett lag vi bör vinna lätt mot men man vet aldrig. Inomhus är sjukt svårt och att det är sjumannamål är ju lite extra sugit! Ja och nu är jag ju kass i mål också så detta kan sluta hur fan som helst.

Eventuellt blir det någon match ute på planen också, det hade uppskattats sjukt mycket från min sida faktiskt. Men vi får väl se helt enkelt. Tja, vi säger så eller? Tagga cup o tagga halvflytt...


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0