The losers standing' small..

I går var det dags för Nöjesgalan. Vi var som sagt nominerade till Årets Nykomlingar. Men innan vi kommer till resultatet så kör vi en snabb sammanfattning om dagen. Det var ju jobb så klart. Tiden gick sjukt sakta och vi ville bara stänga då vi visste att vi hade sjukt ont om tid att göra oss i ordning. En halvtimme närmare bestämt.

Men superkvinnor som vi va så var vi ju klara på cirkus 15 minuter. Och nej det är inget skämt! Vi klarade det!

Kvällen gav vad vi hade förväntat oss. En sjukt go fest med Peter Siepen som värd. Synd bara att alla tjafsade i mun på varandra när han pratade och skulle presentera vinnarna. Lite respektlöst om jag får tycka.
Ja vi förlorade då, mot Saluhallen, den spontana reaktionen var "Vad fan är saluhallen?? Det är ju ingen som går dit? Okej om det hade vart Hemmakväll. Men Saluhallen?" Nä mina damer och herrar vi var sjukt jävla missnöjda. Men vi lipade inte över det utan istället tog jag och mina 12 kollegor över dansgolvet och gjorde det vi är bäst på. Äga! Tyvärr så missade jag när Peter var nere och dansade med tjejerna. Min spontana reaktion var. VA FAN HUR I HELVETE KUNDE JAG MISSA DETTA?? När jag ändå pratar om vilka som vann så måste jag ju även gratulera mina kära vänner på Cubus som vann priset "Årets modebutik Dam" och sen mitt gym Nordic Club som vann "Årets träningsanläggning" (okej är inte säker på namnen, men ja kategorierna hette typ så).

Idag har det vart jobb och sen bara soffläge hela kvällen. Borde väl rört på mig men nä. Soffa och film. Det är det bästa. Köpte ju 8 av Wallander filmerna, ja vi har ju bara dem, från jobbet 30:- stycket minus lite rabatt då. Så dessa jobbar jag mig just nu igenom. Jag har egentligen svårt för svenska filmer, men svenska kriminalare gillar vi. Nä men skulle bara kika in och säga "Hej jag lever" och slänga upp några bilder från igår.


Chifen Stina och Annie


Martina, Moa och Sofia


Sofia och jag

Ja men vi säger väl så mina vänner.


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0