Without me you can't be a king..

Idag firade vi min lediga dag med lite jobb. Men hela dagen började på bästa möjligaste vis. Jag försov mig. Klockhelvetet ringde inte! hade ställt klockan på sju men den ringde aldrig, är det den där jävla nyårsbuggen eller? Så blev väckt av mamma vid 07.40 vilket innebar 120 genom hela huset. På med kläder och slänga i sig frukost. Ja jag blev klart på 20 minuter och satt i bilen när klockan slog över till 08.00. Galet sliten var jag och såg ut som ett monster när jag ramlade in i butiken vid nio.

Tre snabba på lagret för att sedan möta upp Calle på gymmet för mätning och vägning. Kändes dumt att dra från jobbet men vad fan, hade ju bokat den tiden samt att jag egentligen skulle vart ledig ju. Resultatet var inte allt för skrämmande och det ska bli kul att se hur det har gått om en månad eller två.

Efter gymmet blev det några timmar på det andra jobbet. Fan vad jag hatar att man är halvklar på båda ställena. Man har sjuk ångest kan jag ju meddela er. Skulle verkligen behöva den där helgen som jag och herr Nordin pratade om igår. Men tyvärr är vi båda bokade i alla fall i sex helger framöver och känner jag oss båda rätt så är det säkerligen det dubbla. Så någon liten weekend med galna människor i Nyköping verkar det inte bli än på ett tag.
Dock så pratar jag och Erica faktiskt lite löst om att hitta en restresa snart då vi båda känner att vi går på reserverna.

I morgon skulle jag också vart ledig men det blir en heldag i butiken. Och ja jag vet att jag själv väljer att jobba på min lediga dag men man vill ju liksom hjälpa till. Jag vet att det är typ kaos på jobbet så då vill man ju vara där för att underlätta eller hur? På torsdag smäller vi till med båda jobben och på fredag vankas det cup. Jobb lördag och sen ledig söndag-onsdag (typ). Så vill ni ha en del av mig. Boka mig innan jag tar på mig jobb, vilket jag vet att jag kommer att göra då jag älskar mitt jobb! Som jag sa till Martin, jag är en "timhora" att jag tar de timmar jag kommer åt.

Som sagt, vill ni ses. Säg fan till innan jag hinner boka jobb. Annars blir det fan aldrig av!



All yours
Erika


Kommentarer
Postat av: Chifen

Erika, en restresa låter som en perfekt plan! Jag uppskattar allt extraarbete som du ställer upp på du är gryymmme!! Du ska snart få vila när vårt enorma kaos lagt sig lite! :) glöm inte äta, dricka och sova lite för jag vill ha dig levande ett tag till iaf. ;) P&K

2012-01-03 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0