What's new?

Ja jag vet att det har vart dålig uppdatering här men det är för att jag glömt/orkat osv. Ja senast jag skrev var det om studenten. Har egentligen inte hänt allt för mycket. Haft semester i två veckor. Första var jag ju då i Jönköping och Sofies student. Andra veckan var det hyffsat väder kanske? Midsommar spenderades med Martina och midsommardagen var på Strand. Som sagt, så mycket har egentligen inte hänt. Igår var en dag med Agge. Vilket var super trevligt, som vanligt. Det blev lite Ikea så jag fick hem min matta. Skulle gått ut men orkade verkligen inte samt att vädret verkligen sög!

Idag hade vi match som vi förlorade. Punkt. Inget mer om det. I morgon är det ett par timmar i butiken. Går säkert snabbt då det är leverans. Slutar vid 16. Där efter bär det av till Madesjö för att se herrarna spela och sen vidare hem till mamma och pappa tänkte jag. Helgen innebär en hel del jobb. Eller bara jobb. Lördagen tänkte jag börja med ett pass CrossFit, var prova på pass så var ju tvungen. Sen butiken några timmar. Frågan är om man pallar gå ut där efter eller ej. Jobbar ju söndag också. Ja jisses...


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0