I’m feeling awesome..

Har vart lite dåligt med uppdateringar här på ett tag jag vet. Men har ju inte haft så mycket för mig som har vart så intressant. Men nu har jag ju det helt enkelt. En helg i Jönköping hos Petra. Skulle vart i Nyköping egentligen men där spelades det en galet viktig match som var totalfokus som också vanns för övrigt. Grattis grabbar, nu vinner ni bara nästa match också så är det kval! GUTT!!

Men tillbaka till Jönköping. Jag och Sofie hoppade in i bilen vid tio haket för att dra oss mot norr. En fantastisk bilfärd med en donna som jag egentligen inte vet så mycket om. Men efter denna helg är vi tightare än ever.

Lite tacos som utfyllnad till skumpan som öppnades vid halv 3 haket och ja, sen gick det fan bara utför. Folk ramlade in vid sju snåret och det blev bara fler och fler. Vi var nog till slut 30 pers eller liknande. Sen drog vi ut där vi tyvärr tappade kära Petra men vi fann istället lite nya bekantskaper. Det gillas skarpt. Så vi var hemma runt halv 5 snåret och då kom jag ju på att min lillebror fyllde år så jag och Sofie, med våra oerhört vackra röster, ringde och sjöng för gossebarnet som själv hade precis kommit hem.

Söndagen var sliten som fan men vi lyckades ta oss levande hem till Kalmar och jag landade i soffan vid tioish..

Måndagen drog jag och tre kollegor till Halmstad för att chifen skulle på bc-möte och vi andra fjantar fjantade runt. Jag förstörde ett par byxor, samma byxor som jag precis hade fixat så jag hade fått ett par nya hela, så tyckte jag att jag skulle ramla pladask på storgatan och skrapa upp knät. Så typiskt mig.
Träffade Petra, en annan, som för några veckor sen fick en söt liten dotter. Fick även hålla i sötnosen, kändes inte riktigt rätt men tydligen överlevde jag det också.

Summa summarum. Jag är galet trött men ack så nöjd med denna helg. Fick schemat för de närmaste veckorna och insåg att jag är ta mig fan ledig vid påsk, så då blir det nog Jönköping igen. Galet kan jag tycka! Can't wait..


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0