I’ve waited a hundred years...

But I’d wait a million more for you.

Ja veckan gick fort denna också. Helgen lika så.
Veckan innebar jobb jobb jobb, som vanligt. Fredagen innebar jobb och sen utgång med Moa. Vi började lite lätt hemma hos mig och slutade på Harrys. Ni anar inte vilken bra kväll vi hade. We were on fire! Totally! Efter att när Harrys stängt och att vi gått vidare till Oleary's så tog vi taxin hem. Fick ju sängbesök i form av en av de bästa damerna i min vänskapskrets, Mosen aka Moa.

Idag vaknade vi halvt döda och hungriga. Sen efter tolv haket fick hon ett samtal från jobbet om att hon borde vart där för en kvart sen så det var bara att göra sig i ordning och köra ner henne till butiken. När helgsambon jobbade passade jag på att spendera lite pengar i kläd- och skoaffärer. Så nu är jag redo för en vecka i Göteborgsbutiken.

Ja i morgon åker jag då till Göteborg med Stina, min chef. Hon ska dit för att hjälpa till och jag ska dit för att provjobba. Nu är det ju så att jag blev erbjuden jobb där när jag var och hjälpte till att bygga butiken, detta erbjudande står tydligen fortfarande kvar och vi snackar om en större tjänst. Jag ska inte säga något än hur jag vill göra för det vet jag knappt själv. I vilket fall ska det bli kul att åka över och träffa tjejerna igen och se om man kan göra någon nytta. En vecka på bortaplan är alltid kul. Men först börjar vi med en cupmatch mot Boda Bruk. Man hoppas ju på vinst helt klart.

Det roligaste med att vara ute och fara såhär är att man knappt hinner packa upp. Jag gillar detta farandet skarpt. Förra helgen var det ju Jönköping, nu Göteborg, nästa blir jag hemma för då jobbar jag men kanske kan få besök och helgen därpå planeras Jönköping igen. Hur galet är det inte? I love my life!


Nä nu säger vi nog tack för mig!



All yours
Erika

Kommentarer
Postat av: Jessika

Du ska hinna träffa mig på fredag också :)

2012-03-24 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0