You should see me now..

Från att igår natt totalt bryta ihop. Gråta mig till söms. Ja jag till och med tog mig ett glas vin klockan kvart i ett. Men det var inte ens gott så drack bara hälften.

Till att nu. Dansa runt i lägenheten, enligt mig ganska graciöst, och bara ler. Jag vet inte vad som gjorde det. Samtalet med Petra? Alla tända ljus som jag hade i lägenheten? Musiken jag lyssnar på? Jag vet inte. Glädjen infann sig och tog mig med storm!

Vet inte om jag kan somna nu för det. Skulle kunna övervinna allt ikväll.

Såg sista Twilight filmen igår. Ja, jag erkänner. Jag är ett hyfsat twilight fan. Har böckerna och filmerna. Och ja, jag kände mig tom efter filmen. Tanken som slog mig var samma som när jag hade sett den sista Harry Potter filmen. "Var det bara det? Nu då? Vad händer nu?" Jag tror faktiskt att jag måste gå och se den en gång till. Bara för att få grepp om vad som hände.

Nu sängen. För en gångs skull, hyfsat i tid.

Åh ja just det. Helgen som vart. Lördagen. Finns inga direkta kommentarer mer än att efter att ha träffat bästa så gick jag med ett leende. Tack fin fina du! En dag ska jag säga sanningen.


Bilden är från den halvt lyckade utgången i lördags. Men det gör inget. Jag hade bästa dagen! Bästa dagen på länge!

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0