A new beginning..

Idag, eller enligt klockan igår, bestämdes mitt utflyttningsdatum. Den 1a februari flyttar Micke tillbaka in i denna lägenhet. På måndag får jag reda på när jag får flytta in i den nya. I värsta fall får jag bo hemma en månad. Går ju att överleva. Eller så hoppar jag mellan mina vänner, har ju fått det erbjudandet.

Jag längtar något oerhört! Ska bli så skönt. Ja jag gillar såklart denna lägenheten. Men känner att den är för stor. Har ju trots allt ett rum som jag inte använder. Vi börjar helt enkelt om på nytt. Fick nys om en lägenhet vid Kagg, lockar såklart, men denna som jag har på g är fantastisk!

Annars rullar livet på. Vi har blivit invaderade av värsta snöovädret men hoppas på bättre väder i morgon. Har endel planerat trots allt. Fika med Louise, lite fotboll, middag med Carro och sen utgång med jobbet. Det vankas trots allt nöjesfest! Ska bli sjukt kul!

Nähä dags att sova. Natti


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0