Can't stop crying..

Precis sett slutet på "Warrior". Lipar alltid sönder mig när jag ser det slutet. Så ja. Här ligger jag och lipar som ett litet barn.

Helgen i sig har vart bra. Igår så lunchade jag med Louise, min brors flickvän. Därefter gick jag hem till Lund för att sedan dra vidare till sporthallen för att se lite fotboll. Skönt med lite kvalitetstid för en gångs skull. Vi säger ofta vi ska ses men det blir aldrig av, inte på grund av mig måste jag ju påpeka.

Sen var det fest med Cubus och idag har jag varit mest seg men hunnit med Ikea, sova och myst med Sofie.

Nu ska här sovas. I morgon ska vi träffa min förhoppningsvis framtida hyresvärd!!

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0