Oh fuck..

Länge sen nu. Väldigt länge har jag insett. Skärpning fröken!

Ja egentligen har jag ju inte så mycket att berätta så kan ju vara därför jag inte skrivit något.

Nyår firades med bror och hans dam ute hos hennes brors hus. God mat och trevliga människor. Jag själv åkte hem vid 23.20 för jag kände att jag nog hade feber. Inser att grannen har ca 20 pers över så någon sömn fick jag inte.

Helgen som precis varit har vart full av fotboll. Underbart! Torsdag och fredag spenderades i Nybro. Lördagen i Torsås då tjejerna lirade. Halvdan prestation från tjejerna om jag ska vara ärlig. Blev 7e plats av 10 möjliga. Inte godkänt! Där efter bar det av hem till mor och far på middag. Söndagen blev tidig då Robin lirade vid 8.30 i Oskarshamn. Trötta och slitna åkte jag och Anna dit. Han skötte sig helt klart bra men för laget i allmänhet gick det sådär. Efter hans matcher åkte vi vidare till Nybro för att se finalerna i kommun och länscupen. Vi fick se pukeberg slå storebror Nybro i finalen för kommun och Ängö slå Trekanten(?) i län.

Sjukt bra helg enligt mig.

Vad som händer nu är att jag försöker bli frisk. Jag är inte riktigt nöjd med att vara sjuk faktiskt. Är väl inne på 2 månader snart. Sug!!!


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0