Between the raindrops..

Idag så har jag ändå pendlat lite i olika sinnesstämningar. Glad. Trött. Ensam. Nöjd. Ledsen. Ja jag har väl i princip känt det mesta idag.

Trött efter jobbet. Sen galet myssugen och ensam. Sen lycklig och nöjd över att jag ändå klarar mig så bra ensam.

Ikväll har jag haft tvn på i bakgrunden. Musiken på i mobilen och läst e-bok. Krupit upp och bara njutit av att va. Klart hade jag ju inte tackat nej till att ha någon att ha fötterna hos. I någons knä och någon som sakta smekte ens ben. Kanske till och med lite massage på mina trötta vader? Man kan alltid drömma och önska. Men jag hade det väldigt bra i vilket fall. Skönt att bara va.

Imorgon är det jobb. 11-18. Kommer nog bli kaos. Som vanligt. Semestern är här. Turisterna lika så.

Så helt enkelt är det väl dags för fröken att kanske sova? Kommer ju inte direkt få de 11 timmar som Anders påstår att jag behöver. Vilket är en total lögn. Behöver bara 10. Haha nä. 8 timmar och jag är typ människa.

Godnatt älsklingar...


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0