I feel an emptiness...

Igår var en skön dag. Var med Carro och Freja på Plantagen och köpte blommor till deras balkong. Resultatet blev väldigt fint och jag fick visa mina gröna fingrar. På eftermiddagen åkte jag och Anna till Mörbylånga för lite fotboll. Därefter blev det nån timme eller två i sängen för att förbereda sig för en utekväll med Erica och Admir. Vi hamnade på Manjana Manjana, eller hur fan det stavas. Sprang på Filip men utöver det så fanns det inga känningar på plats. En rätt tidig kväll blev det trots allt.


Idag har jag bara legat i sängen och tagit igen nattens missade sömn. Blev en runda bort till Robban och hans tjej också.

Det är för övrigt konstigt hur en människa kan nässla sig in i ens tankar. Att man tänker på denna personen trots att man har någon annan som bör uppta ens tankekraft. Varför blir det så? Jag blir tokig på min hjärna. Den ställer bara till...

Nu tänkte jag försöka sova. Är ju trots allt match i morgon.


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0