I hate being weak..

Ja en månad senare så skriver jag. Igen. Alltså det händer inte allt för mycket just nu. Jobbar. Tränar. Spelar match. För laget går det sådär. Vi ger inga bra resultat och efter 5 matcher har vi målskillnaden 18-21 vilket är uruselt! Hoppas på en vändning. Snart!

Annars så har jag fått en lägenhet. Så flyttar den 1a augusti. Äntligen.

Ja och just nu i skrivande stund är jag galet förkyld. Skadade knät i onsdags och fick på köpet en jävla förkylning. Alltså fy fan. Jag är sämst på att vara förkyld! Jag blir så jävla ynklig!

Nä nu måste jag bli frisk igen så jag kan fortsätta träna. Kommer bli tokig annars.

Nä. Sova nu kanske?

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0