Change of plans...

Helgen var helt uppbokad. Hade ställt in saker för att kunna passa alla. Men pga sjukdom så blev allt ändrat. Jag hamnade i Emmaboda på middag för att sedan hämta Sofie och Filip och åka till Christoffer.

Mysig lördagskväll med familj och goda vänner resulterade i att jag somnade väldigt fort när jag kom hem.

Idag, söndag, har jag gått på promenad, gymmat och solat. Skön dag helt enkelt.
Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik samt kikar på film. Salt. Bra film, men sett den ett par gånger därav musiken.

I morgon påbörjas en ny vecka med nya utmaningar. Ska bli kul o se vad denna veckan ger. Nedräkning till första träningsmatchen är påbörjad. På lördag ska vi testa oss.


God natt. Om en stund.


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0