Don't judge me..

I fredags åkte jag till Karlskrona. Att en människa kan få en att må så bra. Kanske lite för bra? Vill ha denna människan runt mig jämt. I alla fall väldigt ofta. Vi såg Sverige göra en otroligt dålig match mot Irland. Sen blev det sova då vi båda skulle iväg snabbt på morgonen.

Lördagen spenderades i butiken och sedan kvällen hos Carro och en febrig Freija.

Söndagen var det match. Sämsta insatsen av oss. Har nog aldrig sett oss spela så dåligt? Så en bra början och ett dåligt slut.

Idag har jag bokat två jobbintervjuer. Eller en intervju och ett provjobbande. Great.


Nu ska jag sova. Träning i morgon. Äntligen. Jag bör inte längta till den som jag gör.

Utöver det mår jag nog ändå rätt bra. Har väldigt bra människor i mitt liv. Äntligen. Du har varit efterlängtad.

Godnatt

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0