When you break..

Ja nu är det ju nästan en månad sen jag skrev. Ska jag vara ärlig så har det inte hänt så jättemycket heller för den delen så har väl egentligen inte haft något att informera er om. Vardagen rullar på. Jag har mina vänner och de som ligger varmt om hjärtat i mitt liv som vanligt. Våren är nästan här och ja, jag känner att humöret är på topp mestadels. Hade ju en dipp i vintras där det var tungt att gå till jobbet, men nu, ja nu längtar jag till jobbet varje dag. Varför? Jo för jag känner äntligen att jag har fått grepp om det hela så nu får ni börja hålla tummarna. Är inne i månad 5...

Nä, dags o sova. Ska försöka få ordning på dygnet nu. Har jobbat kväll hela veckan nu så jag måste försöka vända lite på dygnet då jag har sovit till 10-11 tiden om dagarna. Kämpa gumman kämpa.

Ja vi hade ju premiär i helgen som gick, första träningsmatchen, tänker inte nämna så mycket detaljer utan vi förlorade men tycker ändå att jag gjorde en helt okej insats!

Nä nu sömn. Eller något som liknar det..

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0