Hamnade i något konstigt läge..

Borde sova jag vet. Men fick för mig att gå ner och ta hand om tvätten, hänga och sätta en ny maskin. Satte på mig mina allt för stora hörlurar, men de bästa ever. Och första låten är Ryan Adams - Avalanche. Och då gick jag in i en konstig sinnesstämning. När jag hade donat klart i tvättstugan började jag gå runt lite i huset. I de nedsläckta rummen och bara njöt, är det rätt ord? Är det verkligen rätt ord? Jag vet faktiskt inte. Är lite så där nedstämd. Men inte ledsen. Men ändå inte långt ifrån tårar. Vad är det? Där efter kom Train - This ain't goodbye. Jag sökte upp köket och hittade lite saltapinnar, några ballerina kex och en vattenflaska som fick göra mig sällskap på min lilla promenad i huset. Vad är det jag känner? Jag vet inte ens det själv. Är det rastlöshet? Är det ensamhet? Vad är det som händer?

Nästa låt var The Sounds - Wish you were here. Än så länge är det ju verkligen uppiggande låtar. Men fantastiska dock. Jag tror jag ska lära mig att inte tänka på någonting. Bara sitta och stänga av. För nu när jag tänker efter, när jag gick runt i huset. Var det inga tankar alls som for runt som ett yrväder i mitt huvud. Kanske dags att jag sätter mig ner och tänker på ingenting. Stänga av allt som har med tankar. De som känner mig vet att min hjärna går på alla cylindrar konstant. Jag kan inte sluta tänka. Det är min svaga punkt. Jag kan inte sluta tänka.

Ni kanske till och med märker att jag inte ens kan hålla tankarna samlade på ett och samma ställe när jag bloggar. Jag har för mycket i hjärnan helt enkelt. Hur har vi hamnat här? Skulle nog behöva sätta mig och stänga av. Ja jag ska försöka med det nu.



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0