Nej men se man på, 2 inlägg inom loppet av en vecka. Shit...

Helgens utgång med tjejerna var fantastisk. Som vanligt. Vi bestämde oss att detta måste ske allt oftare. Vi är ett gäng helt udda människor som har en gemensam nämnare: Fotboll. Mer finns inte egentligen, eller jo, alkohol ;)

Mia: Nyss fyllda 50 år, 2 barn varav ett är i min ålder, man och hund. Hon tillägnar all sin fritid med fotobll. Jobbar med ekonomi.
Lollo: typ 27 år gammal, förlovad, bor i hus och har två hundar. pluggar till lärare. har jobbat med min bror.
Annie: Typ 27 år hon också, 2 barn, man, jobbar inom vården.
Sara: Lika gammal som mig, alltså 24 år, pluggar, singel, träningsnarkoman, bor hos sin mami.
Jag: ja mig vet ni väl allt om redan så det behöver jag ju inte ens säga.

Som ni ser så är vi trots allt alla olika och har olika erfarenheter av livet. Men fan vad kul vi har! Alldrig tyst på någon. Ingen spottar i glaset och känner man att man behöver lätta på hjärtat så fan gör det ingen dömer dig. Ja det är ett underbart gäng!

Ikväll vankas det match. Tjo hej säger jag bara. Det har regnat en hel del de senaste dagarna och man känner att det är höst nu för inget torkar trots att solen skiner. Planen kommer suga ikväll. Fy fan...

Nog om det säger jag. Nä men fan, vi säger väl så för denna gången?!


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0