Tisdag dårå..

Tisdagen började med ett stort jävla grinfejs från mig. Min bror tyckte att jag såg otroligt lycklig och glad ut, ironin flödade i rummet. Enligt honom så var mina mungipor nere vid knäna. Fantastisk start som sagt. Min förkylning kändes djupt in i kroppen och det kändes som den var här för att stanna livet ut.

Runt ett tiden hoppade jag och Sofie in i min räser och drog in till stan för en fika med Erica, ja skratta ni lite jag väntar.....


Som vanligt var det dunder att träffa henne. Vi pratar inte så mycket egentligen utan bara njuter av varandras närvaro. Det är ändå ganska skönt, att inte känna att man måste prata faktiskt.
Därefter drog jag och Sofie vidare till hansa för att kolla lite skor. Inga skor men underkläder införskaffades istället. Kan behöva att rensa ur den lådan snart. Skönt med lite nya kan jag tycka.

Därpå blev det träning som jag var fruktansvärt fundersam över om jag skulle delta i eller ej, men det slutade med att jag åkte dit och testade lite. Kom på typ en kvart in i träningen att jag sträckte låret på matchen i söndag då det högg till i en kvadratenövning. Så då var det bara att hoppa av som den stjärna man är ;) haha... Blev att cykla lite och köra en skvätt styrka istället. Dags att ta tag i det igen tycker jag, få ordning på magmusklerna kan jag tycka. Tips på bra övningar och sätt att motivera sig till att träna styrka?!



Nähäpp.. SÄNG!


All yours
Erika

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahahahaha!!!

2011-08-17 @ 22:41:36
URL: http://ericagust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0