Bara en dag i ens liv..

De senaste dagarna har jag betalt tillbaka endel av mina "skulder" till mina närmaste vänner. De som stöttade mig i våras. De där riktiga vännerna. Fast, kommer aldrig kunna bli riktigt skuldfri. Vilket jobb och energi ni la på mig. Att få mig att förstå. Att få mig att hålla huvudet över vattenytan så jag inte drunknade.

De senaste dagarna har jag varit allt från relations expert, största skämtet egentligen, men jag har gjort så gott jag kunnat i alla fall. Jag har varit ett bollplank om framtiden. Jag har stöttat i skolfrågor. Jag har nog trots allt gått igenom det mesta känns det som. Men ändå har jag inte ens klarat av någonting.

Men inom kärleken kan jag tycka att jag ändå har lite på fötterna. Krossat hjärtat något så oerhört två gånger. Men det är bara upp i sadeln igen och tänka, trejde gången gillt. Som de sa i min favorit film som jag citerat från innan, Eat Pray Love, "Det enda som kan läka ett brustet hjärta är tillit". Så alltså, tredje gången gillt?

Våga tro på kärleken helt enkelt. Ja det kör vi på.

För övrigt har det vart en fantastisk dag idag. Solen sken och det var varmt. Dock har jag verkligen mått skit. Har vart svimfärdig och illamående, så låg i sängen några timmar mitt på dagen vilket gjorde att jag mådde lite bättre nu på eftermiddagen och kvällen. Konstigt, för så mådde jag innan i veckan också. Nåväl, det är kanske något som går. Who knows..

I morgon är det match. Håll tummarna för mitt lår. För det kommer jag göra. SöderMöre står för motståndet, min moderklubb. Eller vi hette ju Loverslund då, och blev sen i damlaget Loverslund/Tvärskog men sen så skulle flera klubbar in i sammarbetet och vi blev Team SöderMöre. Ja herre gud... Nåväl. Håll tummarna!

Ja ni mina vänner. Denna dagen har varit väldigt konstig. Men så är det ibland. Alla dagar kan ju inte vara likadana eller hur?



All yours
Erika

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack fina för allt <3 Du har inga "skulder" hos mig - ändå finns du där och lyssnar, ställer upp, pushar och ger råd! I detta fallet är det nog tvärt om - jag som är skyldig dig <3

2011-08-28 @ 10:27:15
URL: http://ericagust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0