Vart gick daghelvetet fel?

Ja det är en bra jävla fråga.
Vaknade vid halv 5 och insåg att nej inte gå upp nu.
Robban väckte mig vid kvart över 6 som vi hade bestämt. Men jag insåg att jag ändå behövde min egen bil in till jobbet så behövde inte åka med honom in vid 7 utan kunde nöjt lägga mig på kudden och somna om för att sedan vakna vid 20 i 8 och ligga och dra mig tills klockan ringde vid 10 över 8.

Jag gick upp och hade en allmänt skön morgon. Åkte in till jobbet och små sysslade tills revisorn kom vid 14. Vi gick igenom bokföringen och förutom några småfel med fel konton och så vidare, typ lite feltryck av att fingrarna hade sluntit, så var det inga problem alls och han var nöjd med mitt jobb. Faaan vad skönt det var. Att få höra att man har gjort ett bra jobb med något som man inte haft någon utbildning för. Efter det så blev det att plocka upp fröken Petra Hägg för middag och sedan kolla när b-laget spelade.

Det är så kvällar ska avslutas. Med dem man tycker om!

Sen bar det av hemmåt. När jag öppnade dörren så sitter folket och fikar så jag slår mig ner och tar en kaka. Därefter gick vi och slog oss ner i soffan och hittade "Vem är Forrester?" på tv4 film. Bra film tyckte jag, men orkade inte se hela. Jag är lite sån ja, men jag är också fruktansvärt trött! När jag skulle gå och lägga mig så berättar mamma att pappa hade ringt och berättat att någon idiot hade dragit sin nyckel över hela hans sida på bilen.

Någonstans från det att jag kom hem så hände något. Jag vet inte vad. Men nu är jag på så jääävla dåligt humör. Vad som kan få mig att brinna av nu känner jag. Så nu har jag stängt in mig på mitt rum och ska tvinga mig själv till sömns så denna skitdag tar slut...




All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0