Life fucks us all..

Eller? I vilket fall..

Jobb jobb jobb. Så ser mitt liv ut. And I like it. Jag älskar mitt nya jobb. Älskar mina sköna arbetskamrater. Älskar att man får träffa nytt folk varje dag. Allt känns bara super.

Just nu ligger jag i min säng och myser. Messar med lite galet folk och bara njuter av att ha så sköna människor i mitt liv.

I veckan som kommer är följande planerat.
I morgon jobb, öppning vilket innebär 9.00 till 15.00. Efter jobbet tar vi en runda till Erica för att sedan åka hem till mina hundar för att jag är ensam hemma.
Onsdag är det jobb, öppning även denna dag. En eftermiddag hos Agge och sedan träning på kvällen.
Torsdag jobb och provträning med min bror på Actic. Fan vad skönt det ska bli att komma igång.. Så ska försöka få in 3-4 träningar till utöver fotbollen i veckan. Det ska vi nog kunna lyckas med tycker jag. Carro, jag litar på att du kommer göra mig sällskap några gånger ;)

Fredag är jag ledig vilket är jäävla skönt. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag att vara på kontoret i vilket fall. På kvällen är det i alla fall cup. Svår grupp men kollade de andra grupperna och insåg att de också är svåra så det spelar egentligen inte så stor roll. Jag ska äga i mina nya skor helt klart. Mina silvriga skor med lila och rosa detaljer. Haha.. Tjejskor!!!

Lördag kanske det blir lite jobb. Om inte, drar jag nog till Helsingborg. Det vankas fest hos Katta hörde jag något om. Min älskade bror tyckte att jag skulle komma ner. Undra om man skulle ta med sig den andra ner så vi kör all in med syskonen. Bör definitivt funderas över. Kan ju bli av även om jag jobbar. Man får ju helt enkelt tuffa på lite bara.

Nä nu ska jag ta min huvudvärk och lägga mig. Men vet ju själv att jag kommer fortsätta messa lite samt titta på serier. Men ja vi säger väl så mina älskade..

Äh en låt med Scorpions - Send me an Angel

All yours
Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0