En skön dag i solen..

Natten har vart väldigt orolig, legat och rullat en massa och tittat på klockan. Vid 9 gick jag upp då jag hade planerat att sätta en tvätt innan jag åkte vidare in mot stan. Meeen så blev det inte, lade istället tid på att bara vara :) gick och pulade lite i rummet och så. Vid 11 snåret åkte jag in till staun för att möta upp Sara och Lollo på Varvsholmen. En mysig lunch förlängdes med en mysig fika. Vilka stjärnor ni är tjejer. Solen sken och det var hyfsat varmt, dock blåste det ju, men det är ju Kalmar vi snackar om.

Därefter blev det lite häng med Erica och Mini. Dock var jag så jävla trött så när jag kom hem och hade ätit middag så gick jag upp för en lite nap. Därefter blev det till att göra lite fysiskt arbete, klyva samt stapla ved. När jag sedan kom upp igen så somnade jag igen och nu i skrivande stund så sitter jag och gäspar som faaan. Så nä, det är väl bara att hopp i säng och försöka sova ikapp? Tror ni jag kommer lyckas somna igen? Hum..

I morgon blir det en runda till Caroline på Cubus, Media Markt (det ryktas om ett visst spel släpps i morgon och senast jag köpte det så köpte jag det för 199(?)kr), en runda till IKEA samt arbetsförmedlingen. Ska nog kika in på kontoret också eftersom det vankas träning på kvällen. Typ sista träningen för utomhussäsongen. På tiden mina vänner, på tiden. Igår lade jag förresten ut en annons om lägenhet. Fick idag om en konstig jävel som ville hyra ut ett rum i Västervik för att vi skulle lära känna varandra. JAHA? Först och främst vart i min annons stod det att jag ville bo i Västervik? Haha..


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0