I wanna feel how it feels..

Satt och kikade igenom lite bilder nu ikväll. Hittade denna från förra året, mars någon gång. Månad tre. Ja jag var inte mycket att hänga i julgranen då om man säger så. Fast kan ju kanske känna att jag vill se ut så igen. Eller inte luggen ej heller utmärglad, behöver ju inte gå så långt. Men då behövde jag inte så mycket. Åt inte och rörde på mig en del. Så om jag börjar röra på mig kanske är ett steg i rätt riktning?

För övrigt så var jag ledig idag och samma sak i morgon. Rätt skönt ändå. I morgon bitti ska jag vara på kontoret på förmiddagen sen kanske man skulle ta på sig sina löparskor och gå en runda? Om det är fint väder vill säga. Sen är det ju fredag och träningshelgen inleds, dock så jobbar jag ju men äh, allt löser sig, så jag ser på det helt enkelt.

Har också gått och blivit sugen på hund. Men varje gång tanken slår mig så intalar jag mig "nej fröken, med ditt jobb så funkar det inte att ha en hund. Det gör bara inte det. Du har för oregelbundna tider så det skulle inte funka och med tanke på att du inte har någon pojkvän som kan lösa det åt dig så får det helt enkelt va, och där med basta!"

Nä klockan är ändå hyfsat mycket nu, typ tjugo i elva. Ska man lägga sig?

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0