Just give it some time..

Har du någonsin känt att du bara vill gråta? Bara tömma tårkanalerna och lipa sönder dig. Behöver inte ha någon anledning och så utan bara släppa på trycket? Ja jag kan känna så nu faktiskt.

Tänk er, sätta igång en jävla snyft film och bara lipa. Lipa. Lipa. Och åter lipa. Det hade vart gott. Igår, eller ja allmänt nu när jag är sjuk så fixar jag ingen kritik ej heller att någon är snäll mot mig. Jag vet att det låter fjantigt, men som igår. Pappa frågade om jag hade feber och om jag mådde dåligt. Jag började storlipa. Ja mina vänner. Erika är en mjukis. Men det visste ni ju redan. Jag käkar inte bebisar till frukost som Lukas så fint uttryckte det. Bara om det behövs ;) haha...

Missade för övrigt en match som hette duga igår. Det gillar jag inte. Amandas kommentar säger nog det mesta "rika, du hade blivit polisanmäld för barnmisshandel om du var med idag" Haha skönt att mina älskade kamrater tror på mig. Jag har paxat en plats när vi möter dem hemma i höst. Måste ju få lite action!

Ja för övrigt så verkar det inte bli nån vistelse från Jönköping. Utan vill vi nåt får vi nog ta och åka upp dit. Pallar man? Men har ju faktiskt tagit ledigt bara för att de skulle komma hit, så då får man väl åka dit? Vi får se helt enkelt. Långt dit ändå.

Och att jag missar premiären i morgon ska vi inte ens tala om. Jag är sjukt bitter och jag ska ge den där saken en rejäl omgång om jag träffar honom igen. Han smittade mig med denna jävla förkylning. Och vet ni vad det bästa är? Jag vet att han har vart förkyld en månad! Vilket innebär säkerligen två månader för mig och mitt kassa immunförsvar! Jag pallar inte det!


Nä ni. Nu sätter vi igång nån film. Och nej jag har inte en enda lipar film på datorn så jag vet inte vad jag ska göra. Men det löser sig. Kanske läser min bok klart också? En sak vet jag och det är att jag ska fortsätta messa lite med Bobin tror jag sen så ska jag natta mig, men vet ni? Jag är hungrig igen. Oväntat? Nä. Haha...

Åh, ja just det. Grattis min finaste mamma på 50 årsdagen. Du är den bästa av de bästa och det vet du.

God natt.



All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0