Lights will guide you home..

Här ligger jag i en lägenhet som börjar kännas mer och mer min. Har börjat se hur jag nu vill ha det och ja, jag tror nog allt att det kan bli bra tillslut. Ett soffbord, en tvbänk, två bokhyllor samt ett skoställ skall införskaffas inom kort. Tänkte även en matta eller två. Ja det kan nog bli bra ska vi se. Micke som jag hyr lägenheten av kommer nu att flytta i Västerås, önskar honom all lycka och hoppas att han lyckas där uppe!

Ja jag är sjuker, efter en helg med fotboll, fest och jobb. Kylde ner mig totalt på lördagen och att ens vän som sov över var dunderförkyld var ju inte det bästa som hänt. Så nu är det jag som är dunderförkyld istället! Har var hemma från jobbet idag och ska vara det i morgon också. Hatar att vara hemma, man blir så slö men det finns ju inget annat man kan göra för man vill ju inte smitta kollegorna samt att man orkar ju ta mig fan INGENTING. Tyckte att Martin kunde ha kommit över och hjälpt mig med skärmskyddet som jag köpte igår men icke sa nicke. Han var för feg helt enkelt. Hade ett litet besök av Agge men det var en minut eller två. Blä. Hatar vara sjuk.


Huskur?




Festen var för övrigt hyfsat lyckad. Var lagom på humör men ja, vi gjorde så gott vi kunde helt enkelt. Har dock inga bilder därifrån men förhoppningsvis så kommer det några med tiden. Anna hade ju sin systemkamera med sig så hon skulle maila över några.



Om jag skulle kunna se till att bli frisk nu då? Mycket som man ska se fram emot just nu!

  • På lördag fyller min älskade mor 50 år ung.
  • Nästa helg kommer Sofie hem från England.
  • Helgen därpå, den 12e-13e, kommer troligtvis snygg Petra hit med Filip och Victor i släptåg.
  • Den 2a juni är det fest med alla butiker inom TGR/Tiger, ja även de butikerna utomlands.
  • Den 8e juni är det Giraffenfest, alla butiker på giraffen är bjudna på sommarfest.

Och blandat med detta kommer ju fotboll och galna upptåg på hemmaplan att infinna sig.



Det går bra nu!



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0