The world didn't end today..

Den 21a december idag. Dan före dan före dan före doppardan även kallat. Och enligt Maya folket även jordens undergång. Klockan 02 någonting den 21e skulle det ske. Ja, uppenbarligen hände ju inte detta då jag nu sitter och bloggar. Men vet ni? Något hände nog ändå. Jag vaknade nämligen vid 02.15, typ, och var klarvaken! Pratade sedan med en kollega och hon hade gjort exakt samma sak! Någon annan som kan upplevt liknande tro?

Dagen har spenderats i butiken 8-19. Galen rea har vi denna veckan. 30% i hela butiken. Så vi jobbar smått röven av oss. But i like it. Lite lagom med kaos. Perfekt.

I morgon blir det 8-17 istället för att börja vid 10. Ja vi har endel att göra helt klart. Det är tomt överallt samt stökigt. Så jag är just nu lagom lycklig över att mina grannar just nu, 23.41, spelar hög musik och har förfest. Love it. Klockan ringer vid 6 så jag är överlycklig! Äh, de har säker fått stå ut med mina små upptåg också i och för sig. Men lite ligger man allt och morrar här i sängen.

Nähä, om man ska slänga kudden över huvudet och hoppas på att det hjälper samt att de snart går. Eller ska man plinga på och önska en låt? Typ en vaggvisa eller nåt?


All yours,
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0