Always chasing a dream..

Vid den här tiden igår satt jag, Stina och Carro i Växjö och svor över SJ för att de är helt jävla kassa. Var hemma i lägenheten vid 1 haket i natt och tåget från Göteborg gick vid 18.07. Vi var typ 2 timmar försenade då vi fick stå i Gnosjö i en timme och i Växjö en timme. Helt jävla fantastiskt! Vi var inte ett smack bittra.

I vilket fall. Göteborg.

En fantastisk stad med mycket härligt folk. Tjejerna i butiken var störtsköna och jag trivdes som fisken i vattnet. Blev faktiskt till och med erbjuden jobb. Ångesten man fick går inte ens att beskriva. Jag ville sjukt mycket. Men kan inte. Så mitt svar blev helt enkelt, jag är oerhört hedrad men jag kan inte. Det är inte rätt tid just nu. Men jag sa att jag gärna funderar på det och kan se det hända längre fram i tiden men inte just nu. Inte nu när jag har fått en lägenhet här i Kalmar, som jag för övrigt flyttar in i på torsdag. Hur underbart är inte det?

I alla fall så var det en grymt bra vecka och vi hade sjukt kul! Lärde känna lite nytt folk och bondade lite med våra elektriker haha.. Galet kul! Egentligen har jag inte så mycket att säga då vi jobbade galet mycket och inte hade så mycket fritid. Men fick god respons även för den insatsen så kommer att få åka på fler uppbackningar. Ja ni vet ju vart jag vill ;) Och jag har nog fått en hint om att det kommer att lösa sig också. Iiih..


Jag och Göteborgschefen Claudia


Den fick följa med mig hem från Götet


Annars idag har jag typ sovit jobbat och lekt lite med fröken Dahl. Var typ 2 veckor sen vi sågs. Galet! I morgon är det jag som tar mig till gymmet med Erica. De här jävla kilona som har hittat sig på min kropp ska bort. Ett pass Sh'abam och sen lite extra viktträning blir det där på. Så några timmar blir det trots allt. Skönt. i morgon kväll blir det att åka hem till mor och far en runda och sen får man väl försöka förbereda flytten. Gaah.. Nu händer det!

Fantastiskt!

Ja för övrigt så är jag ledig nu till fredag vilket är faktiskt ganska skönt. För nu hinner jag dona med flytten. Komma igång med träningen även fotbollen. Komma ifatt på jobbet. Ja komma ifatt med alllt som ligger efter liksom. Har första träningsmatchen för året nu på söndag och insåg att jag har väl inte tränat nåt sen efter nyår. Galet kass är man ju. Nåväl. Fröken ska krypa till sängs. Natti natt mina stjärnor!


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0