I can't make you..

Jag har trillat dit i värsta jävla förkylningen. Yes. Sjukt kul är det.

Ja en snabb recap angående helgen som var. Jobb på lördagen för att sedan snabbt svida om till utgångsoutfiten. Det vankades först middag med tjejerna på Zorbas med ett litet överraskningsbesök av Jerre och Erik. Trevligt trevligt kan jag tycka. Efter middagen bar det av mot sandås för en liten förfest med Lollos klasskompisar. Krypavståndet till Sandra, där vi skulle se Takida, var knappt 100 meter. Skönt skönt. Takida levererade väl men sällskapet, inte mitt sällskap utan alla andra, var under kritik. Jag kommer aldrig sätta min fot där igen. Dresscoden var antingen rutig flanellskjorta eller tighta, korta, svarta gärna djupt urringat på gamla kärringar. Gärna dundersminkade och tuperat hår. Eller så var det en massa feta fulla kossor. Nä, där sätter jag aldrig min fot igen. Punkt.

Söndagen var jag ledig, kände att förkylningen var på ingång så valde mormors 80års kalas före träningen på Gasten. Vilket jag så här i efterhand inte ångrar för fem öre. För nu är jag sjukt jävla förkyld. Galet är det. Men igår så införskaffade jag "Multikvinna" med ett ex antal vitaminer och mineraler samt Alvedon så snart ska vi väl ha knäckt denna också.

Ja förresten, kom på härom dagen att "va fan ska jag göra om jag skär av mig fingret eller nåt? Jag har ju fan inga plåster" Så jag åkte till jobbet och köpte lite plåster och blev även utskrattad över att jag har sånna tankar. Jag tyckte att det faktiskt var väldigt ja, vad ska man kalla det? Intelligent? Aja whatever...


För övrigt försöker jag planera lite helger på bortaplan. Det ser ut att bli en helg i Jönköping och om jag får som jag vill, en i Nyköping. Men det återkommer vi ju helt enkelt till. Nähä, klockan är ju kvart över 10 och jag borde nog gå och lägga mig om jag vill att denna förkylning ska försvinna.

Det är nedräkning till Göteborg. På tisdag åker vi!


Så, natti natt mina stjärnor!


Åh, ja just det! En liten hälsning, om du läser. En gång kung, alltid kung.



All yours
Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0