I'm no one..

Jaha mina vänner. Det var ju ett tag sen jag skrev, dryga veckan sen. Det händer inte så mycket i mitt liv faktiskt. Jag jobbar och tränar och hänger med mina vänner. Martina bor ju bara 100 meter bort så hon gör mig sällskap mer eller mindre varje helg.

För övrigt har jag färgat håret, så är röd igen. Sjukt gutt att förnya sig så här under den super duper tråkiga vintern. Snön har hittat hit och det gillar jag definitivt inte utan skulle gärna se att vi hoppade till typ april. Eller kanske mars, men vi är ju snart där. I morgon är det den första februari och det känns som att vi precis började detta nya år.

Ja alltså det är inte så mycket jag har att säga. Jag kan bubbla på om att jag jobbar så och så många timmar om dagen men jag orkar inte. Så ser min vardag ut just nu. Jag orkar inte göra mer än vad som krävs av mig och jag tuffar bara på.

Jag borde ta tag i disken men det orkar jag inte. Däremot har jag faktiskt tvättat idag så jag kan faktiskt klappa mig på axeln för det. Nä nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting! Borde jobba lite till men det ska jag inte. Utan vi säger så!


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0