Don't tell me you're in love..

Jahaja det var ett tag sen jag skrev i knöw. Har inte haft så mycket att säga egentligen. Helgen var grymt galen. Fredagen var det utgång med Emelie, sjukt kul! Med oss hem fick vi Robin som vaknade med lite ångest på lördagen. Stackarn, han visste inte vart han var. Lille bubben..

Lördagen var det jobb och sen utgång med Moa, Kajsa och Matilda. Vi tog oss lite väl runda om fötterna till The Sign och deras ladies night. Grym kväll med mina tjejer. Var inte så mycket folk men fan, vi öste och sket i allt och alla. Som vanligt.

Söndagen innebar resa till Jönköping och Petra och sambo Simon. Stannade till för mat hos mor och far. Möms.

Ja så sen i söndags har jag vart här i jönnet. Mysigt mysigt, har dock åkt på en fetingförkylning. Så mår piss helt enkelt. Känner mig lite i vägen faktiskt. Nåväl. I morgon åker vi hemåt till Kalmar jag och Petra. För fröken Sofie ska ju ta studenten. Min lilla tös.


Åh ja just det. Idag fyller ju Simon år! 19 år. Ja må han leva ja må han leva. Vilken stjärna han är!!


Vi säger så.


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0