When you're home, will you drive by?

Idag är det fredag då. Igår tog Sofie studenten. Idag tar Simon studenten.

Detta var förmodligen min sista student på väldigt länge. Jag ska inte säga att det inte fanns någon ångest under dagen. Till och med drömde om skolan natten innan. Men det var Sofies dag. Min älsklings dag. Hon var som vanligt oerhört fin och lycklig.

Några timmar hemma hos fröken och hennes familj var ett perfekt slut på denna fina dag. Solen sken hela dagen igenom. Oerhört trevliga föräldrar, syskonen träffade jag ju men snackade inte med dem. Det var ju som sagt hjärtats dag. Stort grattis min fin fina vän!!

Jag tror att idag är dagen. Jag är lite spänd på att se om det kommer något. Eller om det är nu i helgen. Ja jag ska erkänna att jag är helt klart spänd. Vore ju kul om man hörde nåt. Annars så har vi ju måndag. Ja jisses...

Nu ska jag väl klä på mig och dra till kontoret. Varför vara ledig på sin semester när man kan jobba?

Ja just det, min förkylning mår super. Den frodas och mår bra. Match söndag och tisdag. Träning måndag och onsdag. Jag måste komma igång!



All yours
Erika


Kommentarer
Postat av: Agge

Hallå! Uppdatera snart då! :D Puss

Svar: I Will ;)
Erika

2012-06-26 @ 07:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0