The first day of the rest of my life..

Sitter här i lägenheten. Min lägenhet. Lycka.

I helgen har jag gjort så lite som möjligt men ändå så mycket. I fredags kom bror hem igen efter en vecka i Västerås. Vi åkte till min lägenhet och satte ben på sängen därefter bar det av mot skogen. Där mammas mat och familjen väntade. Där förblev jag hela helgen. Lördagen blev en liten runda till stan och shopping med svägerskan. Söndagen blev bara natur natur och natur. Lite promenader och bus med hundarna. En fantastisk dag i solen helt enkelt.

Nu sitter jag som sagt här i lägenheten. Har gått och plockat lite. Bäddat. Hängt upp mina kläder på klädhästen. Stoppat kläder i byrån. Ja sånt plockande. Däremot vet jag inte vart jag ska ha mina träningskläder än. Men det löser sig. Allt löser sig. Det är ju jag och du nu kära lägenhet.


från soffläge in till sovrummet

Nu fortsätter jag att se på Into the wild. Tack hej


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0