Fucked up..

En dag som innebar säng, soffa, säng, soffa, lite fotbollsspelande, soffa och säng.

Vi krossade Hossmo med 10-0 vilket kändes oerhört skönt. Synd bara att jag gjorde noll. Jag var totalt kass. Men kan ju bero på att jag skadade mig efter 5 min men körde på i 30 minuter. Jag blir bara så oerhört ledsen. Jag vill att det ska funka. Men jag kommer inte sluta spela fotboll för det, om jag nu aldrig blir bra, för då ställer jag mig i målet. Jag vägrar sluta spela fotboll!

Smörjde in knäväcket nu innan jag ska lägga mig. Åååh hade jag bara inte kunnat få göra ett i alla fall? Men det som var det läskigaste var att jag blev yr och svimfärdig. Tror att det var för att jag hade så ont. Så ont har jag inte haft på länge. Blä!

Nu ska jag fan sova. Är grymt ensam ikväll. Fy.


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0