I won't surrender..

Lördag idag då. Ligger i soffan och filosoferar med lite cola och popcorn. Alcatraz är på. Ja en bra kväll helt enkelt.

I går rörde jag en boll för första gången på två veckor, vilket syntes lite väl mycket. Varje bolltouch var galet kass. Rent av pinsamt ibland och det fick man ju helt klart höra efter matchen. Men det kan jag ju bjuda på då man alltid är awsome. Kung gung och allt det där. Skönt att man är ödmjuk. Vi vann i vilket fall med 8-1 och jag lirade ca en halvtimme då jag jobbade till halv 8 och matchen började vid 7. Plus att jag har ju varit sjuk, ifall någon nu har missat det. Är världssämst på att vara sjuk. Ja just det, höll ju på att glömma det bästa. Kungen gjorde ju så klart mål. Det var väl tur det annars hade jag ju gått hem gråtandes över min insats.

Idag har det vart en bra dag för övrigt. En runda till Erica som kom hem igår (?) kan vart förrgår också. Lite snack i solen har man ju aldrig klagat över. Sedan vidare för en glass i solen med Jessika och sen lite fotbollstittande med resten av familjen Wallett. Ganska kass match samt förlust med 3-0. Så blir väl helt enkelt upp till oss att försöka vinna i morgon för att hålla fanan högt.



lite mys med Ericas hund Mini hanns ju med också




Nä nu ska jag ta mig an min lägenhet. Ers höghet Sofie kommer hit och hon ville ha den spotless. Så ja. Öka takten sista kvarten nu fröken Wessberg.






All yours
Erika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0