In sickness and health..

Idag har det inte hänt allt för mycket faktiskt. Vart ute och gått lite, två rundor faktiskt, vilket kändes väldigt bra. Jag känner att jag börjar bli lite bättre nu, lite varje dag. Jag tänkte prova träna i morgon kväll, blir väl att åka dit och lattja lite. Träffa tjejerna och ställa till med lite bråk som vanligt. Det är ju trots allt det jag är bäst på.

I morgon ska jag även få träffa Petra som är hemma över dagen vilket ska bli super! En tripp till Ikea är också tanken. En tvbänk, soffbord och en skohylla ska med hem. Och där med basta! Erika ska få ordning på torpet.

Veckan i övrigt innebär jobb torsdag och fredag. Match fredagkväll, hinner till andra halvlek. På söndag är det också match vilket jag verkligen ser fram emot. Fan alltså! Låt mig va frisk. På lördagen blir det nog att kika på herrarna med Anna då önskemålet fanns att man skulle finnas på plats.


Nä nu ska jag släcka ner och sova. Bilderna är på min fina lägenhet, nya gardiner och mattan fick flytta ut i hallen vilket jag tror blir bra!


All yours
Erika

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2282034/images/2012/pic_200850615.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0