Just like magic..

Igår var fröken Petterson här och vi svullade som vanligt samt började kika på "The devil's mistress". Kan definitivt rekommendera den då den faktiskt är baserad på en sann berättelse. Om upproret i England efter drottning Elisabeths styre. Grymt bra som sagt.

Idag har jag då vart på ett litet äventyr. Eller ah äventyr och äventyr. Men ställde upp som hårmodell idag. Och som vanligt när man går ifrån Åbergs, oavsett som modell eller ej, så har man en förändring. Denna dagen blev det väl en lite mer galen förändring men jag är absolut nöjd med resultatet. Dock ville jag bli ljus men blev raka motsatsen, fast jag klagar inte. Efter sex timmar i frisörstolen kände jag mig lagom matt kan jag ju säga. Men inget stoppar en kung så jag åkte vidare för att hämta Agge då det var chillhäng på g. Åkte via Maxi för att fixa käk och sen blev det en film hemma. Tryckte Limitless, har ju sett den förut men den var lika bra denna gången.


Ja, jag är väl nöjd som sagt fast man behöver ju duscha lite och dona själv.



Rött blev det ju.



I morgon är det några timmar på kontoret. En vända till Ikea för att köpa svarta örngott så jag inte ska läcka en massa färg på mina vita örngott. Har just nu ett handduk över dem. Inte så jävla snyggt kan jag ju tycka. Därefter blir det en runda ner till Gullabo, Törneboda för att kika på kattungar och sen hem igen för match. Ja jag ska bänka men fan. Kom ingen, jag är ju sjuk. Hoppas på vinst helt klart.

Nä sova sa vi.


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0