Just run away..

Tisdag idag då. Måndag igår. Svaret jag hade väntat på kom. Tyvärr för sent.

Igår började jag jobba vid 15 vilket gav mig en möjlighet att ligga på balkongen och steka lite. Sjukt skönt och färg fick man faktiskt. Om än lite.

Idag jobbade jag till 16. Planen var att köpa en grill samt möbler till min lilla balkong. Det gick ju sådär. Hade sjuk beslutsångest så det fick va. Köpte lite filmer istället. Som vanligt. En ska jag nog spara i två veckor. Sen får vi se om tillfället att se den ges eller ej.

I morgon är det jobb och träning som står på schemat. Men först, på mitt initiativ, ska jag och Erica på en pw på morgonen. Ska sparka igång min röv nu. Den ska fan ut och röra på sig. På torsdag är jag ta mig sjutton ledig så då är det sol som gäller och match på kvällen. Heja.


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0