Where have you been..

Ja då var det söndag. Gud. Tiden går fort. När skrev jag senast? Torsdags? Onsdags? Nä tisdags var det kanske? I vilket fall tror inte ni bryr er egentligen.

I onsdags vann vi mot IFK B med 5-3 vilket kändes awsome. Jag gjorde väl inte så mycket åt det från mitt håll på bänken men fick hoppa in sista 20 som förra matchen. Så går det när man inte tränar och är sjuk. Nu ska jag försöka träna i alla fall på måndag för onsdag har jag personalmöte. Ikväll möter vi Södermöre, moderlaget. Inte så glad. Men ja vi överlever väl det också.



I torsdags jobbade jag hela dagen och lekte med Sofie på kvällen. Sjukt glad att vi har funnit varandra. Min lilla tös.

Fredagen börjades med en massage och sen vidare till Törnemåla, som det heter inte Törneboda som jag skrev häromdagen. Träffade Martinas mamma och mös med katterna. När vi kom hem tog jag min första dusch sen färgningen och det var inte vackert. Såg hur min färg rann ur håret. Blä!
Plockade sedan Emelie för att dra och se herrarna. Det blev 2-2 då de hade tappat en 2-0 ledning de sista 10 minuterna. Att herr Reiz missade sin straff innan de tappade gjorde ju inte saken bättre. Grinig kille!

Efter matchen blev det mys i soffan, lite rännande med bilen och trevligt sällskap.

Igår, lördag, var det jobb på Kaggens. Hade verkligen en skitdag som Moa lös upp på kvällningen. Även ett samtal med fröken Hägg gjorde mig mycket gott. Som vanligt när man pratar med henne så smids en jävla massa planer. Så den 26e ser det ut som jag åker. Godis säger Wessberg.

Nähä ska man kliva ur sängen? Kanske dags? Eller?



All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0