When the world falls apart around us..

Helgen har gått i ultrarapid trots att jag inte har gjort någonting. Eller jo, endel saker har jag ju gjort.

I fredags startade jag dagen så klart på gymmet. 05.45 som vanligt. Var på kontoret. Och slutade hemma i soffan med Martina. Tacos och Twilight. Bra fredag.

Lördagen började med storstädning av lägenheten i tron om att Petter skulle komma på besök. Men han var tvungen att ställa in tyvärr. Istället kom Sofie och vi somnade på soffan. Vi drog och tittade på match. Kom hem och åt middag. Åkte hem till hennes föräldrar. Åkte tillbaka hit. Och somnade. Lugn och skön lördag som bara vi kan.

Idag har jag haft lite mer för mig. Var på bio med Carro och Freija. Så sjukt mysigt, och Freija var så lycklig. Nu sitter jag och Sofie, så klart, i min soffa och tittar på Eat, Prey, Love. Åh vad jag älskar den filmen!

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0