One way or another..

Ja men då var det ju påsk då. Jag började påskfirandet med en middag på gården. Ricke och Johanna hade kommit upp samt att Staffan hade hittat ner från Stockholm. God middag. Som vanligt när min älskade mor o far har vart i farten.


Efter maten skynda de jag ner till Karlskrona. Igen. För en kväll med herr Abrahamsson. Vi har sjukt kul tillsammans. Vi skrattar hela tiden. Skönt att kunna vara sig själv med någon. Ett skratt förlänger livet eller vad är det man säger?


Lördagen blev det åter igen middag med familjen. Och idag söndag blev det bio med Agge. Vi såg Trollkarlen från Oz. Bra film. Faktiskt. 3D ger det hela den där extra effekten och det är kul o se hur det utvecklas. Såg 3D för två somrar sen med Rickard och hans gäng i Kungenskurva. Det har ju utvecklats en hel del sen dess. Inte så oväntat egentligen.


I morgon är det en promenad med Emelie som är den enda spikade punkten på schemat. Finns så många andra saker som jag vill göra. Men aja. Nåväl. Vad ska man göra liksom?



All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0