I've lost my track..

Klockan är för mycket. Ligger i sängen. Som vanligt. Har egentligen inte så mycket att säga. Kan lika väl vara ärlig.

Det är uppförsbacke nu. Är nere i en svacka. Långt ner denna gången. Är något som fattas just nu, jag vet mycket väl vad det är. Men, just nu håller jag det för mig själv. Meeeen jag hittar väl tillbaka snart. Gör jag ju alltid.

Vill mer eller mindre att det bara ska vara fredag nu. Ska då åka ner till Helsingborg. Det ska bli så oerhört skönt att komma iväg. Det vankas utgång. Galen utgång. Gutt!

Helgen därpå. Ja då ska jag jobba på travet. Fick ett meddelande om att Petter kommer upp och ska vara här med sina kompisar över helgen. Ska bli kul o träffa honom igen. Vi misslyckas alltid men nu jävlar är det dags.

Helgen därpå? Ja, då drar jag och Sofie till Jönköping. Jag saknar Petra så mycket! Helgen till ära har hon sparkat ut mannen så vi får en riktig tjejhelg. Lovely.


Det är så det ska vara. Mina vänner. Nära. Älskar er!


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0