Not really sure how to feel about it..

Idag har jag vart hos läkaren, aka dansken, han är verkligen trevlig men man förstår inte så mycket av vad han säger. Han hittade inget fel mer än att slemhinnorna i näsan var lite svullna. Tyvärr. Men fick i alla fall recept på kortisonspray så får hoppas det hjälper lite. Jag vill träna!!

Igår ringde Lund. Skönt att prata med honom och reda ut våra små dispyter. Skönt att vara sams igen med lilla knodden.

Ja snart är det flytt ja. Jisses, jag som tänkte vara väl förberedd har inte ens kollat om jag har lådor eller ej. Bra fröken. Nä men nu i helgen får jag nog ta tag i skiten. Fast ska jobba också. Sen så vill Sofie ut i morgon. Har inte riktigt gått med på det ännu men har ju inget annat planerat i och för sig. Fast, jag jobbar ju lördag söndag. Svårt.

Åh ja just det. Har bokat en helg i Helsingborg också. Ska bli så skönt att komma iväg en sväng. Komma ifrån stöket här hemma.

Tror att jag ska lägga mig nu faktiskt. Känner att den missade sömnen den senaste tiden har börjat visa sig. Sovit en hel del idag men sitter ändå och gäspar. Så. God natt.


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0