Hell no...

Jag känner att jag börjar bli sjuk igen! Men är väl för att vi sänkte ACn i bilen idag. Fan med. Att man inte tänker liksom. Skit.

Igår var det match, vi spelade 1-1 mot Färjestaden. Jag tänker inte prata om den mer än att vi spelade ok. Inte mer. Inte mindre. Jag var arg. Dom var svin. Ah men ah. Jag var inte glad när jag drog hem.

Fredagen spenderades med Anna.

Torsdagen blev en utgång. Mötte upp Denis och Ari med Sofie. Sjukt lyckad kväll får jag tycka. Sprang även på snygg Robert. Skulle setts ikväll men så blev det tyvärr inte utan vi får försöka plocka ihop något nu i veckan istället.

Ah utöver det så händer inte så mycket. Sitter fast i samma tankegångar som i mitt förra inlägg. Fattar nada. Dags för Erika att fylla sitt liv med annat. Heja mig.


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0