I need some sleep...

Ja då ligger man här återigen sömnlös. Varför kan jag inte bara få sova? Jag hade varit så oerhört tacksam. Är väl inne på två-tre veckor med dålig sömn. Ligger och rullar. Svettas. Vaknar hungrig. Ja listan kan göras lång.

Nu vet jag inte varför jag inte kan somna. Är egentligen trött men kommer inte till ro liksom. Kanske dags att hitta sig någon att sova med? Kanske kan somna tryggare då? Eller vad är problemet? Ah nä, jag ska fundera lite på vad sjutton som är problemet.

I morgon är det onsdag och då är det dags för dag 3 av 5 jobbdagar. Ja jag vet att det är en vanlig arbetsdag för alla men jag har genom åren betat av olika jobb och får nog allt säga att det är nog mer krävande 8 timmar där än 8 timmar någon annanstans. Efter jobbet ska jag kasta mig i bilen och åka ut till Smedby. Match dags. Ångest. Jag är sjuk och skadad. Men av någon anledning vill Henke ändå ha mig startandes i morgon. Nä. Ärligt talat förstår jag inte. Vi har bättre spelare än en sjuk och halvskadad jag. I allmänhet så förstår jag mig ju inte på honom och hans påhitt. Kommer jag någonsin göra det?

Utöver det så känner jag att jag gärna skulle vilja få någon slags hint från den där mannen om hur man ligger till o så. Men ah. Det kan jag väl glömma det med.

Nä försöka sova nu kanske? Ja. Då säger jag och min huvudvärk godnatt....


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0