It's like a spell..

När jag var som surast. När jag var på väg att släppa taget. Självklart så händer det. Det som man har gått och längtat efter i smyg. Så ja. Tillbaka på ruta ett. Att se fram emot varje tillfälle är fel. Allt är fel. Men ändå sker det. Sug, sug, sug.

Det är midsommar för övrigt. Och idag är det en månad kvar tills jag fyller 26. Jajamensan. Ett år äldre men ändå inte visare. Jag kommer då säkerligen jobba eller hålla på att packa. Egentligen har jag inte så mycket att skriva.

Midsommar var bra. Var med familjen och bara återhämtade mig. Njöt av stillheten och tystnaden. Det är vad jag behöver. Lugn o ro liksom.
I morgon är det träning sen jobb måndag. Ledig tisdag och match på kvällen. Jobb onsdag sen ledig resten av veckan. Vilket jag ska fira med att vara hund/husvakt åt mor o far.

That's all...



All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0