Let me down easy..

Då det ändå finns endel som läser min blogg så får jag väl ta och uppdatera den lite.

Förra helgen var magisk.
Middag med Carro samt bio. En liten dejtkväll. Därefter kom en vän från Karlskrona och sov hos mig. Mysigt med en liten "inneboende" blir nog så nästa helg också. Mysigt värre!

Veckan flöt på. Varken något speciellt som bör och inte bör nämnas. Gjorde en grym träning på tisdagen för att sedan ha läskigt ont i benhinnorna och prestera noll på torsdagsträningen. Bra.

Helgen som vart innebar hus/hundvakt i Emmaboda på fredag/lördag. Sen mötte jag upp Sofie i Nybro och åkte till Jönköping för en kort weekend med bästa Petra. Underbart att träffa pluttan.

Nu ligger jag i sängen. Ovanligt? Nä.

Godnatt


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0